Bestellen en Bezorging
Heeft u een CAVALA item gevonden wat u echt moét hebben? Ik help u graag bij de aankoop.
Selecteer eerst een kleur en/of maat, en klik op ‘aan winkelwagen toevoegen’.
Natuurlijk kunt u lekker verder shoppen, u kunt altijd nog terug naar uw winkelwagentje door op het ‘shopping bag icoon’ rechtsboven te klikken.
Let op: als artikelen in uw winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn.
Bent u uitgeshopt? Dan is het tijd voor de afronding van uw bestelling. Klik op het ‘shopping bag icoon’ rechtsboven om naar jouw CAVALA's items te gaan. In het volgende scherm kunt u de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op de knop ‘Ga door naar afrekenen’. Nu belandt u op de check-out-pagina. Hier kunt u gemakkelijk op één pagina al uw gegevens invullen.
Let op: Nadat u uw bestelling heeft afgerond kunt u deze niet meer wijzigen, omdat uw bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat u deze zo snel mogelijk in ontvangst kan nemen.
1. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
CAVALA neemt de verzendkosten voor rekening. U betaalt dus géén verzendkosten.*
* Verzendkosten om uw artikel te retourneren dient u wel zelf te betalen.
2. KAN IK MIJN BEZORGING VOLGEN?
Ja, wij versturen al uw items met Track & Trace. Jouw bestelling kan u volgen via de bestelstatus pagina, de link hiervan krijgt u via een e-mail zodra uw bestelling is verzonden. Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.
3. WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?
CAVALA streeft naar een snelle levering van de producten. Wanneer u op werkdagen voor 15:00 een bestelling plaatst, streven wij ernaar om uw bestelling dezelfde dag nog te verwerken. Veel van onze artikelen verzenden wij rechtstreeks via onze leveranciers. Hierdoor bedraagt de gemiddelde levertijd zo'n 10 werkdagen.
4. IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT NU?
Mocht uw pakket niet afgeleverd kunnen worden, dan ligt het 7 dagen op u te wachten op een PostNL locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Ook hiervan ontvangt u een notificatie van de chauffeur, hier staat ook de afhaallocatie op vermeld. Na deze 7 dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons magazijn.
5. VERKEERD ADRES
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Wij doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, zodat er altijd een klein venster is om een onjuist verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als u denkt dat u een verkeerd verzendadres heeft opgegeven.
6. VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETJE
Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Mocht het geval zijn dat uw Track & Trace aangeeft dat uw pakketje op uw adres is afgeleverd - maar u heeft toch uw bestelling niet ontvangen - meldt dit alstublieft aan. Veertien dagen na de aangegeven leverdatum wordt een onderzoek gestart door PostNL, wij houden u hierover geïnformeerd tot aan het einde van het onderzoek.
Vragen over uw bestelling?
Heeft u vragen over uw bestelling? Kijk dan even op de veelgestelde vragen. pagina. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op via info@cavala.nl.